Формування міжнародної маркетингової політики підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата захисту

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Заклад вищої освіти

Національний технічний університет "Харківський політехнічній інститут"

Освітньо-кваліфікаційний рівень

бакалавр

Напрям підготовки бакалаврів

Шифр і назва спеціальності

Освітня програма

Міжнародні економічні відносини

Назва спеціалізації

Форма навчання

денна

Випускаюча кафедра

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Архипенков А. Ю. Формування міжнародної маркетингової політики підприємства [Електронний ресурс]: кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр / Андрій Юрійович Архипенков; наук. керівник Ілляшенко С. М.; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - БЕМ 1117-В, 24 - Харків, 2021. - 121с., іл.

Шифр роботи

БЕМ 1117-В, 24

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в