Розвиток бренду роботодавця як основний чинник підвищення ефективності бізнесу
Вантажиться...
Дата захисту
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Заклад вищої освіти
Національний технічний університет "Харківський політехнічній інститут"
Освітньо-кваліфікаційний рівень
магістр
Напрям підготовки бакалаврів
Шифр і назва спеціальності
051 Економіка
Освітня програма
Економіка
Назва спеціалізації
Економіка та організація бізнесу
Форма навчання
денна
Випускаюча кафедра
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Боровська В. А. Розвиток бренду роботодавця як основний чинник підвищення ефективності бізнесу [Електронний ресурс]: кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр / Віолета Андріївна Боровська; наук. керівник Кучинський В. А.; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - БЕМ-М122д.01 - Харків, 2023. - 82с., іл.
Шифр роботи
БЕМ-М122д.01
