Маркетинговий підхід до формування товарного асортименту підприємства харчової промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата захисту

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Заклад вищої освіти

Національний технічний університет "Харківський політехнічній інститут"

Освітньо-кваліфікаційний рівень

магістр

Напрям підготовки бакалаврів

Шифр і назва спеціальності

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Назва спеціалізації

Маркетинговий менеджмент

Форма навчання

денна

Випускаюча кафедра

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зима В. О. Маркетинговий підхід до формування товарного асортименту підприємства харчової промисловості [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота освітньо - кваліфікаційного рівня магістр / Віталій Олександрович Зима ; наук. керівник Райко Д.В. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». — 2.БЕМ604п.8,5. — Харків, 2019. — 70 с.

Шифр роботи

2.БЕМ604п.8,5

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в